絵物語・始まり

Отже продовжимо знайомитись з Японією 🙂 Як тепер зрозуміло,канджі виконують головну роль. Повторюсь,на перший погляд канджі виглядає абстрактною картинкою. Як це запам’ятати і тим більше написати? Японія дуже розвинута і прогресивна країна, і незбалансована писемність заважала би розвитку чи взагалі зробила його неможливим. Висновки, думаю, можна робити.
Канджі це не абстракція, а цілком логічна система письма. В “простих” випадках чітко прослідковується логіка, який зміст закладений в канджі. Але слід вважати на те, що прийшли канджі з Китаю і форма іх багаторазово змінювалась. Оригинальний зміст, що вкладався їх творцями, подекуди відслідкувати дуже важко. А вчити треба. Саме тут приходять на допомогу радикали, складові канджі. Радикалами можуть бути як самі канджі, так і специфічні елементи які самі по собі не використовуються . Тобто, складний канджі може складатись з декількох простих. Подібно до конструктора з кубіків, радикали можуть додавати значення, звучання чи приналежність до певної групи понять.
При вивченні канджі будь-який працюючий спосіб розуміння і запам’ятовування є прийнятним. Якщо на прикладі 松風, можна побачити історію у слові, то і в самому окремому ієрогліфі спробувати її знайти також реально!
Ми вирішили ці “історіі” назвати” 絵物語”. Емоногатарі, “розповіді, казки про картинку”. Для розуміння і складання таких історій, безумовно необхідно володіти базовими знаннями про канджі, знати їх радикали і загальну структуру формування. Також, знадобитися уява, фантазія. Ну і почуття гумору звичайно! 😉
Вигадали канджі не інопланетяни, а люди, хоч і давно. І їх вивчення, деколи важка,але дуже цікава мандрівка! А розкриття давно закладеного змісту це не тільки навчальний процес, одного разу поринувши в який зупинитись вже важко, але і дещо більше. Канджі відкривають новий світ і розширюють світогляд!

つづく




Leave a Reply